چگونه تابلو برق را مونتاژ کنیم؟

۶ بازديد
به طور کلی، مونتاژ تابلو برق بسیار پیچیده است و به یک متخصص در این زمینه نیاز دارد که علاوه بر پیکربندی و برنامه ریزی قطعات خودکار، دانش فنی مانند اندازه گیری تاسیسات الکتریکی و قطعات الکترونیکی را داشته باشد. تمام این تعهدات به این دلیل است که پروژه مفصل به طور موثر و ایمن انجام شود. لازم است که قطعات با رعایت تمام قوانین و هنجارها نصب شوند. علاوه بر این، لازم است اشکال مختلف سازنده بسته به پروژه، کاربرد و مکان در نظر گرفته شود.

 در اینجا به چهار نوع اشاره می کنیم که بیش از همه برجسته هستند: تابلو برق با مونتاژ کابینتاین مدلی است که ساختار آن یک ستون بسته و طاقچه برای تماس با کف است که می توان آن را روی زمین ثابت کرد یا فقط قرار داد. همچنین می تواند به عنوان خود حمایت کننده شناخته شود، به این معنی که می تواند بدون نیاز به حمایت از خود حمایت کند. در داخل آن می توان چندین بخش، زیربخش یا محفظه قرار داد. تابلو برق با مونتاژ چند ستونیتابلو برق با مونتاژ چند ستونی چیزی نیست جز ترکیبی از چندین تابلوی کابینتی که به هم متصل شده اند. آنها معمولاً در مکان هایی نصب می شوند که توزیع انرژی یا فعال سازی ماشین های الکتریکی را متمرکز می کنند.

 تابلو برق با پایه میزتابلوی برق روی میز برای رانندگی و کنترل ماشین‌هایی مانند سخنرانی‌های راه‌اندازی طراحی شده است. مانند یک میز عمل مونوبلوک فکر کنید. این کنسول از ماژول های بالا و پایین تشکیل شده است و همچنین دارای عبور آزاد برای کابل ها بین ماژول ها است. تابلو برق با نصب ثابتتابلو برق با نصب ثابت بیشتر برای فضاهای کوچک طراحی شده است، بنابراین ساختار آن به دیوارها، تجهیزات یا ستون ها ثابت می شود.

 میتوانید برای طراحی و مونتاژ تابلو برق (سی ان سی - چنج اور - خازنی - توزیع) به سایت های زیر مراجعه کنید
https://mokhtari-elect.ir/
https://www.prairielectric.com/
https://www.ecpowersystems.com/